Uudenlaisen palvelun kohdalla korostuu käyttäjäkokemusten kautta muodostuvien mielipiteiden ja mahdollisten kehitysehdotusten tärkeys. Käyttäjiä on moneen lähtöön ja niin on myös tarpeita. Lisäksi tarpeet kehittyvät koko ajan, minkä vuoksi palvelun kehitys tulee myös olla jatkuvaa.
Näistä syistä keräämme jatkuvasti käyttäjiltämme palautetta ja pyrimme parantamaan palvelujamme käyttäjälähtöisesti. Olemme keränneet palautetta Kulku-palvelustamme ensimmäisestä asiakkuudestamme saakka ja saaneet sitä kautta tietoa, mikä palvelussa toimii ja mitä osa-alueita tulisi kehittää. Palautteen kautta olemme näinollen saaneet uusia ideoita, joilla alkuperäistä tarjontaa on voitu laajentaa ja asiakastyytyväisyyttä kasvattaa entisestään.
Olemmekin erittäin ylpeitä käyttäjiemme tyytyväisyydestä palveluumme: 93% kyselyihimme vastanneista käyttäjistämme on toivonut Kulku-palvelun jäävän taloyhtiöönsä *kokeilujakson päätyttyä. Pyrimme kasvattamaan tyytyväisyysastetta entisestään ja lunastamaan arvolupauksemme myös tulevaisuudessa alati muuttuvien tarpeiden myötä.